Pages

Search:

20160517

Garage Doors

Shirt- Primark | Culottes, Top & Boots- Zara | Sunglasses- zeroUv 


How many of you are struggling with final projects and exams at uni? Well I am at the moment! And for this season I always tend to wear comfortable clothes. Culottes, light tops and shirts are a must for my line of comfortable things to wear. Also the weather is getting better and hotter and I'm in a desperate need of flat sandals, so I might go do a little shopping at the end of this month.

Quantos de voçês estão a lidar com os ultimos trabalhos e testes da faculdade? Pois, eu estou! E nestas semanas eu prefiro vestir roupas mais confortáveis porque estou sempre a andar de um lado para o outro. Culottes, tops leves e camisas são um must pra mim no que toca às roupas mais confortaveis neste momento. O tempo também já está a melhorar e estou a precisar de sapatos "à verão", mais precisamente sandálias, por isso no fim deste mês devo de ir às compras, e claro, aproveito e compro outras coisinhas. 

Muny B.  

No comments:

Leave a comment.

Copyright @ Muny B. | BLOG DESIGN BY KOTRYNABASSDESIGN